(inlove)

Влюбена съм.Да,любовта е прекрасно нещо.Може би най-прекрасното,най-завладяващото чувство.Вие още ли не сте разбрали,че съм влюбена?Не си ли личи?
По глупавата ми ухилена физиономия?По 38 каратовата усмивка перманентно залепена за лицето ми?По блясъка в шарещите ми очи,търсещи само него?По изчервяването по бузите ми щом си засечем погледите?По неспособността да сформирам нормално изречение,когато е край мен?По учестеното дишане и бързите сърдечни ритми?По това,че постоянно споменавам името му,дори когато разказвам урок по биология?По това,че навсякъде по тетрадките ми е изписано неговото име?По това,че постоянно гледам телефона си да проверя дали ме е търсил?
Той е непрестанно в мечтите ми;постоянен гост в сънищата ми;обсебил е мислите ми.
Не се ли чуват хилядите пърхащи пеперуди в стомаха ми?Не се ли вижда пламъкът в очите ми?Да,аз съм влюбена!


Whitesnake - Is This Love


"Когато срещаме някого и се влюбваме в него,имаме чувството,че цялата вселена е на наша страна!"

2 коментара:

В. К. С. каза...

Ами мога да ти кажа само само две неща -
1-во Честито! и 2-ро Наистина се радвам за теб. Най-добрата новина е да чуеш че някои изпитва най-болезнено-сладкото-чувство-на-света. От все сърце ти желая само щастие и късмет с новата любов.

Среднощно Слънце каза...
Този коментар бе премахнат от автора.

Публикуване на коментар