Много време...много теми

Малко си занемарих блога,но това беше поради липса на време.И музата ме е напуснала напоследък.Сега ще ви занимавам с малко общи работи. :D

1.Това училище ще ме довърши.Има почти 1 и половина до края на учебната година и се започва с класните,контролните,изходните нива и натягането за по-високи оценки.Две от класните ми (по БЕЛ и АЕ)вече минаха и то бяха през 1 ден. Сега трябва доста сериозничко да уча за класното по математика и немски.Голяма мъка е. :D

2.Баловете...1,2,3,.....10,11,12 За-Вър-Ших-Те...Да,все пак е месец май.Не знам дали искам или не искам това време да дойде и за мен(но на мен ми истава още 2 години).Но по край всички тези балове ме е обзела такава еуфория.Последни мигове с класа ти,последния училищен звънец,последни мъки.Начало на един нов етап от живота.Честито на всички завършили и успех от тук нататък. :)

3.Времето...от адската жега до "студ" и после защо съм болна.Да,в това хубаво временце аз съм с ужасно главоболие и постоянна хрема.Направо си е престъпление да си болен сега,но какво да се прави.Дано все пак оздравея по скоро.

4.Спокойствие...спокойствие и изведнъж пак се луташ между много въпроси и отговори.Но по тази тема ще пусна нов пост,по подробен.

Сега се отивам да търся музата си някъде или да си намеря нова.Не знам,но трябва да е по скоро. :D

0 коментара:

Публикуване на коментар