Откровенията на момичето ;)

Има неща,които колкото и да ти се иска да кажеш - не можеш.Може би защото не искаш да ги кажеш или просто не можеш да опишеш това.В момента искам да ви споделя нещо,но не намирам думите.Не намирам думи,с които да ви кажа какво изпитах сега.Едно странно чувство.И защо по дяволите не мога да се оттърва от това чувство?Дали защото още ми пука?НЕ!Не е това.Спря да ми пука и сама се убедих в това!Сега съм щастлива...онези пеперуди в стомаха ми са си там...през почти 99.9% от ежедневието ми.Но този 1% ми пречи.И не мога да го отстраня и пеперудите да станат 100% от ежедневието ми.
Колкото и да се опитвам да ви опиша това чувство не мога.Трудно ми е.Защото не знам какво е...Дали е болка?Неприязън?Яд?Или може би злоба?Сега като се замисля май е съчетание между болка,яд и злоба. :D
Да,много ме е яд.Знам че не трябва да ме е яд.Ще спечелих много.Но ме е яд,че бях изиграна.Изиграна по най-долния начин.Но се успокоявам с мисълта,че за всичко има време.И може би накрая ще се смея аз.А който се смее последен - се смее най-добре!
Този пост е продиктуван от една снимка,на която случайно се натъкнах.Или може би не беше случайно...Може би аз сама предизвиках онова чувство,за което се опитвам да ви обесня...Да...Никой не може да ти навреди толкова зле,колкото сам ще си навредиш...(или не беше така :D няма значение)
Знаете ли какво искам да мога да правя?Да чета мислите на хората - когато си поискам.Мисля че ще ми е много по лесно с всичко.Само си помислете...Докато ви изпитват по най-омразния ви предмет - ще можете да четете мислите на учителката ви или на някои "знаещ" и ще имате 6.Или ще можете да се измъквате от всяка ситуация - така че да е най-добре за вас.Ще знаете кои са истинските ви приятели,да ли ви лъжат,дали ви обичат,дали гаджето ви ви е изневерило,дали има намерение...Зарежи човек една минута преди той да те зареже и той цял живот ще съжалява за това...

Наистина не знам защо е този пост.Но се чувствам по добре от преди 30 минути.Най-вероятно не сте разбрали нищо от поста ми...Doesn't matter...Блога си е мой и имам правото да пиша каквото искам...дори това да са пълни глупости...*като този пост*
Надявам се,че не съжалявате че сте отделили от ценното си време да го прочете! ;)
Хах,сега дори не се сещам песен,с която да ви поздравя...


0 коментара:

Публикуване на коментар