10 things you don't know about me

Поздравче с Hoobastank - The Reason


Не знаете коя съм.Или сте от хората,които знаят.Няма значение.Сега ви предстои да разберете нещичко за мен.Всъщност са цели 10 неща.EnjoY
  1. Не знаете,че съм много чувствителна,лесно ранима душа.
  2. Не знаете,че искам да имам и по-голям брат.Но имам по-малка сестра,която обичам безкрайно.
  3. Не знаете,че рязката промяна на нещо ме влудява.
  4. Не знаете,че искам да свиря на китара.
  5. Не знаете,че бях много нерешителна.Но вече не съм.Дори понякога първо действам и после му мисля за последствията.
  6. Не знаете,че 2 пъти отрязвах 2 момчета,които ми бяха много добри приятели,но взеха,че се влюбиха в мен,а аз не отговорих на очакванията им.Сега ми е странно.Не знам как да се държа с тях.Надявам се да не ми се случва пак мой много добър мой приятел да се влюби в мен,а аз да не мога да отговоря на чувствата му.Гадно е.
  7. Не знаете колко много обичам,уважавам(или направо обожавам) семейството и приятелите си.
  8. Не знаете,че обръщам голямо внимание на малките неща.
  9. Не знаете,че съм много амбициозна.Дори понякога прекалено,и тази прекомерна упоритост ми пречи.Но когато всичко е в граници - "от нищо правя нещо".
  10. Не знаете,че доста често ставам злобна.

3 коментара:

Аничка каза...

Damn it!
Все едно си го писала от мое име!
Не мога да повярвям...
...или всъщност мога...sis xD :D ;P {}

Среднощно Слънце каза...

:D Ние с теб все едно сме близначки :D {}

Десислава Лазарова каза...

:) Ем тва последното определено до знам :D

{}{}

Публикуване на коментар