Страхотеееен деееен

Завладели са ме едни емоции,от които няма оттърване(Слава Богу за което)!!!Не съм се чувствала толкова жива,толкова желана и толкова кипяща от енергия!И всичко това се дължи на един страхотен ден.Е,да...те определени емоциите са ме завладели от месец! :D
Събудих се с усмивка още преди да звънне алармата на телефона ми...от нетърпение...огромно нетърпение да видя синеокото момче.Моето синеоко момче!!!И сякаш напук на опитите на градския транспорт да развалят настроението ми,аз пристигнах почти навреме...И той ме чакаше там...на същата пейка,на която ме чакаше преди около месец...Със същата зашеметяваща ме усмивка...И дори тероризиращите ни мухи...Понито на острова...Липсата на достатъчно пейки...Темата за "Жените шофьори"...не успяха да помрачат деня,а напротив спомогнаха да е изключително забавен!!!И това бе един страхотен ден,прекаран с него и с хора,на които държа...Няма достатъчно силни думи за изразяването на начина,по които се чувствам сега...И всичко това благодарение на синеокото момче...защото без теб аз не бих се насладила на всеки миг и всяко малко нещо,което ми предоставя живота...

2 коментара:

Анонимен каза...

Прекрасно! <3 Още много, много такива дни със синеокото момче (:

Валерия каза...

много ми хареса чак си го представих...дано всички дни са ти толкова страхотни, но не се и самнявам щом до тебе е синеокото момче всичко ще е страхотно, заслужаваш го!!! А и мерси за яките коментарчета...

Публикуване на коментар