Колко малко му трябва на човек да се усмихне

Какъв ден!Какъв ден!Дори и лошото време от сутринта се оправи и сега е слънчево!Много слънчево!Не съм вярвала,че ще се радвам толкова на това време.Добре че се оправи времето и излязох.И съдбата ме срещна с две мои приятелки,които много обичам!Girls,love you so much!Само две думи си казахме,но ми бяха достатъчни да не спра да се усмихвам по целия път обратно към вкъщи!Виждате ли колко малко му трябва на човек да се усмихне!И изобщо не е трудно-само трябва да раздвижиш лицевите си мускули :) Пробвай и ти...От 2 дни ме е обзела такава еуфория.Не съм спряла да подскачам из вкъщи цял ден,пея си,танцувам си.Направо съм полудяла!И на какво се дължи това ли?На предстоящата седмица,в която ме очакват само хубави неща.Е като изключим тежките мъки в училище,всичко останало се надявам да бъде отлично.И най вече едно събиране с едни хора,които страшно много уважавам и ценя,и са страшни купонджий.Никога не ми е скучно с тях.Само като си спомня за предните събирания...ох колко беше хубаво!!!Доброто настроение и положителният заряд ме държеше седмица след невероятната вечер.It was awesome!

Хенри Дейвид Търоу е написал:"Живей всеки сезон като последен.Вдишай въздуха, изпий питие, опитай плод и се остави на въздействието на всяко едно от тях."

1 коментара:

Аничка каза...

Пожелавам ти хубавото ти настроение да се запази до края на седмицата.

Иии ЧетВърТък's goInG t0 RocKs yoUr SocKs!!! <3 {} <3

P.S. Хенри Дейвид Търоу е мъдър човек. * поклон * :D

:);):);)

Публикуване на коментар