Времето лети...или Когато бяхме млади

Аз съм на 17.Оу на 17 години съм - т.е. 10 клас.Или иначе казано след 2 години ме очакват изпити.После луд студентски живот,създаване на семейство,тежки мъки по край работата и ще дойде времето,в което ще седя на някоя пейка в двора на някоя къщурка и ще наглеждам пра внуците си и ще се чудя какво съм направила с живота си?!
Вчера вечерта докато гледах не без известното предаване VIP Brother и по точно - шоуто за спасяването на Део,разбрах че Део (Деян Славчев(ох,Деян-колко сладко е това име,но това е друга тема)) е на 34 години.Аз си мислих,че е на 23-25.Че е младичък.Е не,че е стар на 34,но останах много изненадана.И след кратки сметки,да да наистина кратки сметки,все пак уча в математическа гимназия,осъзнах че съм на половината на неговата възраст.Или още 17 години и ще бъда на неговата възраст.Е няма нищо лошо в това.Не ме плаши,че ще стана на 34.А това,че Времето лети.Да,то наистина лети.1 година от живота ми се изниза сякаш 1 месец.Не,всъщност 17 години излетяха със скоростта на космически кораб.Помня,когато бях дете и си играех с кукли и камиончета.Помня когато в детската градина ударих едно момиче с камионче,защото не ми даваше да говоря с момчето,което си бях харесала.Безгрижен детски живот.Помня първия ми учебен ден.Помня първия ми ден в гимназията сякаш беше вчера.Е минало свършено.Сега ще гледам напред.Настоящето ме зове. ;)
Сигурно и вие сте се замисляли за живота си.Какво е било?Какво ви очаква?Дали ще станете адвокат или ще сте общ работник?Все въпроси ,на които нямате отговори.Съжалявам,но няма и да разберете,докато не дойде време!
Но за сметка на това пък може да погледнем в миналото и да направим един подробен анализ какво сме направили.Но не се отдавайте на миналото прекалено много.Все пак е минало и няма да се върне.Аз прегледах моето минало.И това ме накара да искам да живея живота си още по силно.Живейте го и вие!Аз живея!

0 коментара:

Публикуване на коментар