Кажи какво ми направи?

63 дни ; 1512 часа ; 90720 минути ; 5443200 секунди
или иначе казано 2 месеца съм най-щастливото момиче сред 6-те милиарда души на тази малка планета.И цялата тази история с щастието е заради един млад господин,който по незнаен за мен начин успя да покори сърцето ми и да накара всяка частица от мен да копнее за него,всяка секунда мислите ми да са заети само с него,сърцето ми да бие за него...И не знам как го направи това...само знам,че съм безусловно и необратимо влюбена в него...

Кажи какво ми направи?
Очите ме болят ако не гледам в теб....
Кажи какво ми направи?
Ръцете ме болят, ако не галя теб.....
Кажи какво ми направи?
Болят ме устните ако целуна друг....
Кажи какво ми направи?
Живота ми зависи от това дали си тук ...

Това е за теб ...
...ти си чивека,който държи усмивката ми постоянно на лицето!
...ти си човека,който ме кара да виждам невижданото!
...ти си човека,който накара слънцето да изгрее и за мен!


1 коментара:

Валерия каза...

ели радвам се, че получи най - сетне това, което заслужаваш, а именно човек, който оценява колко невероятна си :*:*:*

Публикуване на коментар