"...here I'm lost in your eyes..."

Хей , драги читатели на моите мисли ... Нямам време да пиша за блога ... имам желание,но нямам време или прекалено много ме домързява всеки път когато седна пред компютъра.Но така е като съм се захванала с прекалено много неща, а не знам дали ще се справя и с половината от тях така както искам.Първото нещо,с което се захванах е училищния вестник на милото ми училище.Не знам какво ще излезе от него,но се надявам да се получи нещо добро.Все пак доста усилия сме вложили с Анита и другите от екипа и все повече ще се мъчим.Честно да си призная се чудя какъв ще бъде интереса към него от съучениците ни и точно това ме плаши,че интереса няма да е голям.Но какво пък - няма да се откажа.Все пак трябва да тръгнем от някъде...Очаквайте първия брой. ;)

Друго нещо,за което се чудех е дали аз съм единствение човек,който не иска грипна ваканция???

Не издържах фронта!Разболявам се.От 2 дни вече ме мъчи главоболие,хрема,болки в гърлото.Мислех си,че този път няма да се разболея...,но уви - не стана така :D
И тази вечер седнах с намерението да напиша нещо.Е написах,но само глупости редя :D Загубила съм всякаква творческа муза.Но не си мислете,че не я търся.Вече прерових половината вселена.Остава другата половина.

Сега ви оставям с една хубава песничка,а аз чакам червеното знаменце на скайп да се появи с информация,че той ми пише.И да се отдам на така любимите ми разговори с него. ;) Пожелавам ви лека вечер и продължавам женски разговор с Анито.



Beautiful sunrise in your eyes,

burning like a flame

Beautiful colors inside me,

calling out your name

0 коментара:

Публикуване на коментар