Where I was? Where I am? Where I will be?


Where I was?

Бях заета.Нямах време.Бях напрегната и същевременно спокойна!!!Имаше стотици неща,които исках да направя и нито едно не ме трогна достатъчно да се захвана с него.Изглеждаше че така ще мине цялото лято,спокойно и безгрижно,...докато не се появи ти.Появи се от тълпата.Отличаваше се с прекрасните си очи.И след време в тази тълпа аз започнах да търся само теб.Не съм си мислила,че така ще ме завладееш.Още не искам да призная,че ме грабна така!


*****


Where I am?

Навсякъде.И тук.И там.И в мислите ти.И в сънищата ти.Не е честно само ти да си в моите.Само дето има един огромен проблем.Аз не мога да призная за ...нека да го наречем състоянието си...Просто съм прекалено предпазлива,за да не изгубя отново това,което постигнах.Но какво пък съдбата обича смелите!Ще опитам да бъда смела.


*****


Where I will be?

Ще продължа да бъда в мислите и в сънищата ти,така както ти си обсебил моите!



Тя съдбата си знае работата!!!

2 коментара:

Анонимен каза...

Съдбата винаги си знае работата.
I hope so... :]]]

В. К. С. каза...

Смелите не живеят дълго, но страхливите не живеят изобщо! Смело сърце
PS: Казваш че ще се опиташ да бъдеш смела, аз казвам че ще ти хареса. А дори и да не се оправдаят очакванията ти от проявената смелост си припомняй цитата от филма. ;) ^

Публикуване на коментар